Čelni ljudi Hrvatskog nogometnog saveza i SuperSporta prošle godine potpisali su ugovor o marketinškim pravima za utakmice pod okriljem Hrvatskog nogometnog saveza. SuperSport je najprije postao naslovni sponzor najvišeg našeg ranga (SuperSport HNL), a u rujnu je pao dogovor da još pet domaćih nogometnih natjecanja u svom nazivu nosi SuperSport (Kup, Prva NL, Druga NL, 1. HMNL i 1. HNLŽ).
Svi klubovi iz tih natjecanja dužni su ispunjavati i pridržavati se svih odredbi i obaveza iz ugovora pa među ostalim na rukavu moraju imati logo SuperSporta. Jedan od najjačih futsal klubova u Hrvatskoj, omiški Olmissum prvih 12 kola nije nosio logo na dresu što su delegati uredno evidentirali, a oni su plaćali kazne HNS-u.
Iz Olmissuma su u žalbama isticali kako trebaju zaštititi maloljetne osobe Kluba od promoviranja navedenih sadržaja na njihovim dresovima koji su u suprotnosti s društvenom i odgojnom ulogom Kluba, te protivni moralnim načelima koja se u Klubu njeguju kao imperativ i u kojem je smisao postojanja kluba, kao i potrebu izbjegavanja nuđenja publici koja je nerijetko i maloljetna kroz oznaku-logo sponzora Lige kao prihvatljivog i poželjnog reklamiranog sponzora.
Kako se njihov prekršaj ponavljao iz kola u kolo, kazne su rasle pa su tako u primjerice nakon 11. kola platili 1500 eura kazne, nakon 12. kola 2000 eura pa su na utakmici 13. kola 1. HMNL po prvi put su zaigrali s logom sponzora lige na dresu. Bio je to susret na Gripama protiv Torcide, ali nije to bila jedina novina na njihovom dresu. U toj utakmici na lijevom rukavu bio je natpis turbo folk, dok su na sljedećoj utakmici osvanuli novi natpisi poput super mama, super ljepilo i super xxx.
Inače, Olmissum je sinoć u Šibeniku upisao tek drugi prvenstveni poraz ove sezone, a oba im je nanijela Crnica.
Rasprava